Voorwaarden

1. Overdracht

1.1 Een overstap is de verplaatsing van één of meer passagiers van de ene locatie naar de andere.
1.2 De kosten voor vervoer zijn afhankelijk van het type voertuig en de afstand tussen twee locaties. De prijs is niet afhankelijk van het adres binnen de stadsgrenzen.
1.3 De overdracht wordt uitgevoerd met een voertuig dat overeenkomt met het aantal passagiers en bagage.
1.4 De plaats van vertrek en bestemming moeten een specifiek adres hebben.
1.5 De ​​chauffeur wacht op de klant op de ophaallocatie met een bordje met de achternaam van de klant erop.

2. Reservering

Om te reserveren dient u contact met ons op te nemen op +32489762488. U moet ons al uw informatie sturen die nodig is voor ondersteuning.
2.1 Kies een stad of luchthaven als uw ophaal- en afleverlocatie.
2.2 Geef ons het juiste aantal passagiers door.
2.3 Vul de gegevens van uw reis in: adres, vluchtnummer en uw contactgegevens. Zorg ervoor dat het mobiele telefoonnummer dat u invoert correct is en dat de telefoon bij aankomst bij u is.
2.4 Geef, indien van toepassing, het aantal benodigde extra stops op en vul voor elke stop het volledige adres in. Houd er rekening mee dat er per stop een toeslag van minimaal € 10,00 wordt toegevoegd aan de basisprijs die op onze website wordt weergegeven.
2.5 Om de reservering te bevestigen stuurt Taxi Express Airport u een bevestigingsbericht. Indien u dit bericht niet binnen 2 uur na uw reservering heeft ontvangen, verzoeken wij u nogmaals onze service te bellen.
2.7 De klant is ervoor verantwoordelijk dat alle reisgegevens correct zijn. U moet controleren en ervoor zorgen dat alle informatie die u verstrekt juist en volledig is. In het geval dat de overdracht mislukt vanwege onjuiste gegevens (bijvoorbeeld contactgegevens, ophaaltijd en locatie), aanvaardt onze service geen enkele verantwoordelijkheid en kan om betaling voor de bevestigde boeking worden gevraagd. Zorg ervoor dat de tijd waarop u uitzendt overeenkomt met de lokale tijd van het verzendende land.

3. Wijzigings- en annuleringsvoorwaarden

3.1 Alle bestellingen moeten uiterlijk 24 uur vóór de starttijd van de overdracht door de klant worden geannuleerd. Om een ​​bestelling te annuleren, moet de klant contact opnemen met onze service met de bestelgegevens (bestelnummer en reden van annulering).
3.2 Eventuele wijzigingen (zoals overdrachtsdatum en -tijd, bestemming etc.) moeten uiterlijk 24 uur vóór aanvang van de overdracht worden doorgevoerd.
3.3 De klant moet de klantenondersteuning 24 uur vóór de overdracht per e-mail op de hoogte stellen van de wijzigingen door een bericht naar onze dienst te sturen. Wijzigingen worden van kracht zodra ze zijn bevestigd door een medewerker van de klantenservice.
3.5. Bij een dringende wijziging (minder dan 24 uur voor aanvang van de overdracht) dient de klant onze service op de hoogte te stellen. Ons team zal beoordelen of er een mogelijkheid is om de wijziging al dan niet te accepteren, gratis of tegen een eventuele toeslag.

Alle bestellingen kunnen te allen tijde door Taxi Express Airport worden geannuleerd, ook in geval van onbeschikbaarheid, vertraging door de chauffeur of om welke andere reden dan ook. Door Taxi Express Airport geannuleerde bestellingen worden terugbetaald. Als tussenpersoon tussen de Chauffeur en de Klant is Taxi Express Airport niet verantwoordelijk voor de gevolgen verbonden aan een reisannulering.

Let op: Bij annulering door de klant is geen restitutie mogelijk.

4. Maak kennis met de chauffeur

4.1 De chauffeur moet de klant ontmoeten op de ophaallocatie.
4.2 Uw chauffeur wacht op u volgens de volgende regels:
– Hotel, privéadres of openbare plaats: 15 minuten.
– Luchthaven: 45 minuten. na de officiële landingstijd van de vlucht.
Als de klant en zijn chauffeur elkaar binnen deze periode niet ontmoeten, wordt de bestelling als een no-show beschouwd.
4.3 Het kan zijn dat de chauffeur vóór vertrek telefonisch contact met de klant wil opnemen om de afspraak te regelen.
4.4 Indien de chauffeur om welke reden dan ook de klant niet op tijd kan ophalen, dient hij de klant hiervan vooraf op de hoogte te stellen.
4.5 De ​​klant moet op het ontmoetingspunt op de chauffeur wachten op het in de reservering aangegeven tijdstip.
4.6 Neem voor elk probleem contact op met onze noodlijn (zie dit nummer op onze website)
4.7 Als de chauffeur niet binnen 15 tot 20 minuten op de ophaallocatie verschijnt op het in de reservering aangegeven tijdstip, wordt de overdracht als geannuleerd beschouwd en kan op verzoek van de klant, met bewijsmateriaal, een terugbetaling van onze aanbetaling plaatsvinden. dat de bestuurder niet weet hoe hij moet presenteren. Taxi Express Airport is in geen geval verantwoordelijk voor eventuele gebeurtenissen die het gevolg kunnen zijn van het annuleren van een reis.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice

5. Bagage

5.1 Het toegestane aantal bagage komt overeen met de normen van de luchtvaartmaatschappij. Als er sprake is van overbagage, is het de plicht van de klant om de klantenservice van Taxi Express Airport hiervan op de hoogte te stellen.
5.2 Indien u grote artikelen bij u heeft, is het uw plicht om de klantenservice van Taxi Express Airport vooraf per e-mail of telefoon op de hoogte te stellen.
5.3 Dieren zijn welkom. Ze moeten reizen in een kooi die geschikt, schoon en vriendelijk is en moet worden gemeld door Taxi Express Airport te bellen, minimaal 48 uur vóór de ophaaldatum en -tijd die in de reservering is vastgelegd.
Als de klant Taxi Express Airport niet heeft geïnformeerd dat hij met dieren wil reizen, kan de chauffeur weigeren de missie uit te voeren en wordt deze als geannuleerd beschouwd en moet worden betaald.

6. Prijzen en betalingsmogelijkheden

6.2 Betaling dient als volgt te geschieden:
– Voor aanvang van de rit naar de chauffeur: contant of met creditcard of instantoverboeking of payconiq
6.3 Alle betalingen moeten worden gedaan in euro's (€)
6.4 Taxi Express Airport is bevoegd vooruitbetaling van een reservering te verlangen, afhankelijk van de reserveringsparameters en/of klantstatistieken.
Als de klant niet akkoord gaat met het vooruitbetalen van de reservering zoals vereist door Taxi Express Airport , wordt de reservering zonder voorafgaande kennisgeving geannuleerd.

7. Beperkingen

7.1 Roken is verboden in het voertuig. Bij overtreding heeft de bestuurder het recht de auto te stoppen en u te vragen te vertrekken.
7.2 Het aantal passagiers mag de zitcapaciteit van het voertuig niet overschrijden. Het vervoeren van extra passagiers is niet toegestaan. In dit geval heeft de chauffeur het recht om de dienst te weigeren. Indien dit het geval is, wordt er geen aanbetaling gerestitueerd.

8. Vluchtvertraging

8.1 Bij aankomst dient uw mobiele telefoon (gekoppeld aan het telefoonnummer op uw voucher) aan te staan, aangezien uw chauffeur mogelijk contact met u wil opnemen.
8.2 In geval van vluchtvertraging dient de klant contact op te nemen met Taxi Express Airport en de vertraging te melden. De meeste chauffeurs zijn zich bewust van de veranderingen als monitoringvertragingen. Een vluchtvertraging kan echter resulteren in de annulering van uw transfer.

In dit geval zal Taxi Express Airport u bellen om u te informeren.
Houd er rekening mee dat wij u bij redelijke vluchtvertraging de transfer kunnen aanbieden, afhankelijk van de situatie en de dagelijkse planning.

9. Annuleringen door de beheerder

9.1 Een bestelling kan door de manager worden geannuleerd om een ​​van de volgende redenen:
9.1.1 Het aantal passagiers overschrijdt de zitcapaciteit van het voertuig;
9.1.2 De klant heeft geen juiste reisgegevens (route, data) opgegeven;
9.1.3 De klant heeft de juiste contactgegevens niet verstrekt;
9.1.4 De klant heeft geweigerd de door Taxi Express Airport vereiste processen uit te voeren.
9.2 De klant wordt vooraf telefonisch op de hoogte gesteld van de annulering.